top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תbillys store

אז תתחילי לרשום בלוג...אמרו לי

עודכן: 24 בדצמ׳ 2019





הי לכן.ם, נעים מאוד, זו אני, ככה, נטורל. התלבטתי רבות האם בכלל כדאי לי לכתוב, ומה יצא לי מזה? וחשיפה, מה לי ולזה, אני אוהבת את הפרטיות שלי ושל המשפחה שלי ובשביל מה זה טוב בכלל?

יש לך המון מה לתת, אמרו לי. לא חבל שלא יודעים מי את ומה את עושה? והמוצרים שלך כ"כ יפים, ומיוחדים, ואנשים יכולים לתת מתנות יחודיות ומרגשות לאהובים שלהם,ולעצמם, משהו עם ערך, לא כזה רגיל שקונים בחנות ויש לכולם, אז תתחילי להפיץ את האור והכישרון שלך לעולם. נו טוב, אמרתי, רע לא יכול לצאת מזה, במקסימום אף אחד לא יקרא ולא יתעניין במה שאני כותבת. וד"ר סוס אמר שאם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים, אז קדימה, יוצאת לאור עם הרבה פרפרים בבטן והתרגשות. חייבת פשוט לשתף עוד אנשים באהבה שלי, או יותר נכון באהבות שלי(וגם בשגעונות שלי כן כן).החלטתי לכתוב, מהלב, ולשתף, ולתת השראה למי שצריך...ולגרום לעוד אנשים להתאהב.

אז קודם כל, חשוב לי להגיד שכאן בבלוג אכתוב על כל מיני נושאים, לא רק הקשורים במוצרי נייר, אלא גם טיפים כיצד לעבוד נכון עם נייר, אעלה הדרכות, ואדבר גם על סטיילינג וטיפים כיצד להלביש נכון את הבית (הרי זה גם חלק מהמקצוע שלי, מעצבת פנים בדימוס), תוכלו למצוא גם הדרכות ל DIY ולמיחדוש דברים (איכות הסביבה בכל זאת).ואשמח גם לשמוע מכם מה בא לכם לדעת ולקרוא. תרגישו חופשי. בין לבין אשתף גם קצת מהיומיום שלי, מדברים יפים ובעלי משמעות שיכולים להעלות לנו את המוטיבציה (משפטי השראה זה משהו שטמון בי, אז חייבת)

אז בינתיים, בתור סיפתח לכבוד חג חנוכה שהוא חג האורות, מצרפת הסבר כיצד להכין לבד מנורת אווירה חגיגית ומיוחדת:

מה צריך?

עציץ שלא צריכים

גבס מחנות יצירה או מחנות חומרי בניין

גוף מנורה כולל מפסק, גם מחנות חומרי בניין

נייר אורז (ניתן לרכוש מחנות של טיסנים ועפיפונים)

חוט ברזל

קישוטים

הוראות הכנה:

מכינים את הגבס לפי ההוראות על השקית

ממקמים עם סלוטייפ את גוף המנורה במרכז העציץ

מוזגים בזהירות את הגבס...כדאי גם להחזיק את גוף המנורה שלא יזוז...ליתר ביטחון

כשהגבס עדיין רטוב מכניסים מסביב חוט ברזל שחתכנו מראש לאורך הרצוי(תלוי איזה גובה רוצים למנורה)

מחכים ליבוש

מדביקים עם דבק לבן את נייר האורז..מסביב לעציץ.אפשר ורצוי לשחק איתו קצת וליצור קפלים מעניינים. כדאי להשאיר פתח מאחור להכנסת נורה

מקשטים

והנה לנו מנורה – מקורית ויצירתית משלנו.


מאחלת לכם חג חנוכה מאיר, גם פנימה וגם החוצה.





59 צפיותתגובה 1
bottom of page